E-LINK PLASTIC & METAL IND. CO., LTD.

E-link telah membekalkan produk kotak pil OEM kepada banyak pelanggan dalam penjagaan kesihatan, farmasi, penjagaan warga emas dan industri penjagaan perubatan baharu yang lain. Kami mempunyai pilihan yang luas bagi kes pil plastik yang unik dan berfungsi untuk borong.

Downloads Center

In order to prevent spam robots, we will need you to provide the following information. Our system will send you a download pdf file link to your email account. Please note that all information will be strictly kept confidential.


100% free file downloads

You must enter the characters with black color
We Need Your Consent
By consenting to this privacy notice you are giving us permission to process your personal data specifically for the purposes identified. Consent is required for us to process your personal data, and your data will not be shared to third parties.

Kotak Pil Plastik Berkualiti Tinggi untuk Pengurusan Ubat yang Teratur

E-LINK PLASTIC & METAL IND. CO., LTD., yang ditubuhkan pada tahun 1979 di New Taipei City, Taiwan, terkenal dengan produk plastik berkualiti premium mereka. Mengkhususkan diri dalam kotak pil plastik berkualiti tinggi, pemotong dan penghancur pil berprecisi tinggi, dan kotak pil promosi yang boleh disesuaikan, E-link memastikan setiap item memenuhi piawaian keselamatan antarabangsa. Kemahiran luar biasa mereka dalam penyelesaian penyimpanan plastik menyerlahkan komitmen mereka terhadap pembuatan kelas atasan. Dengan lebih daripada 40 tahun pengalaman, E-link menonjol dalam industri penjagaan kesihatan dan produk promosi kerana kualiti produk dan kepuasan pelanggan yang unggul.

Julat produk yang luas E-link menyerlahkan komitmen mereka terhadap kualiti premium dan inovasi. Mengkhusus dalam pembuatan berketepatan tinggi, pengatur pil mereka direka untuk ketahanan dan kebolehpercayaan. Kes pil promosi yang boleh disesuaikan dibuat mengikut piawaian tertinggi, sesuai untuk pemasaran yang berkesan. Penyelesaian storan plastik E-link menunjukkan kemahiran yang luar biasa, memenuhi pelbagai keperluan dengan produk kelas teratas. Komitmen mereka yang tidak berubah-ubah terhadap standard keselamatan antarabangsa dan kepuasan pelanggan mengukuhkan status mereka sebagai pengeluar terkemuka dalam industri penjagaan kesihatan dan produk promosi.

E-link telah menawarkan peti dan bekas simpanan plastik yang pelbagai kepada pelanggan untuk pelbagai keperluan, dengan proses pembuatan berkualiti tinggi dan 40 tahun pengalaman, E-link memastikan bahawa setiap permintaan pelanggan dipenuhi.